Schweiz

Hej!
 
Jag kom till Schweiz för några dagar sedan, det är ingen snö här och plusgrader :D
Woop!
 
I var vi i stan och köpte lite kläder och jag har redan spenderat för mycket! :/
 
För 3 dar sen åkte jag och Erik in till stan igen för att byta några fina shorts med fransar jag köpte igår pga, jag köpte 32 och jag skulle haft 34 i storleken typppp.
Sen stack vi till en stor affär med typ 4 våninga med masssooor av märkeskläder som Rahlp Lauren, Hilfinger, Odd Molly osv osv.
Måste ha en ny väska, dom har super fina här men får se om pengarna räcker!
Hade dock spenderat alla mina pengar då så det var lite synd, bilder på de jag köpt kommer upp när jag är hemma igen!
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0