Kenza

Hej!
Imorgon åker jag hem igen till Stockholm :)
Har varit mysigt här nere och har shoppat lite kläder o smink, kommer en bild bomb imorgon trolightvis på dagarna som varit.
Skola på tisadag igen också.. Finns inga ord hur trött jag kommer att vara efter den här skolterminen eftersom ideén var att jag skulle sattsa hårt tills sommaren, får se hur det går då.
 
Stiger upp imorgon klockan 4 på morgonen typ, usch vad jobbigt.. Haha!
Sedan tar vi tåget till Arlanda och flyget vid 7 :)
 
Andledningen för att rubriken heter Kenza är för att hon är så sjukt fin och en blogg inspererare om man säger så :p
Hennes utseénde och kläder dödar.
Hon är också super trevligt av det jag hört, så big + till henne, min favorit bloggare! :)
 
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0