Dagarna!

Hej!
 
 
4:e Januari!
 
Blev sjukt ledsen, fick nästan en hjärtattack och kunde knappt få ut ord för att Louis och Liam från One Direction hade varit i Stockholm utan att dom hade sagt något om det, så det var jätte få fans som fick träffa dom!
Jag blev såklart sjukt ledsen och chokad, dom var bara här den dagen och jag fick reda på det på kvällen då dom var påväg att åka till flyget nästan!
 
 
Den 5:e!
Familjen träffade kusinerna, vi såg på hokey, Sverige förlurade men det är bra att komma 2:a ändå! :)
Bra jobbat!
Vi åt mat där, ringde folk, såg på film och hade det mysigt!
 
6:e Januari!
 
Sov över hos Filippa och hade det kul!
 
7:e Januari!
 
Stack till Nacka Forum med Filippa och shoppade och åt på Burger King, jag var dock lite nyttig och beställde in en sallad istället för Pommes! :).
One Direction -Kiss You videon kom ut och den var så bra!
http://www.youtube.com/watch?v=T4cdfRohhcg
 

Jag vet inte hur många som läser det här, för att min blogg statestik har kronglat sig så det står på O sedan några dagar tillbaka och jag vet att det är flera som har varit inne på min blogg och även om jag klickar in på den så ska det visas men det gör det inte, vet inte vad jag ska göra och i värsta fall får jag skaffa en ny blogg!
Namnförslag? :)
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0