Lördagen!

Hej!
Jag steg upp igår på lördagen lite tidigare för att jag skulle träna och ha gympa med småbarnen! 
 
Vi tränade lite sedan så hade dom fika, man blir grymt nervös när alla föräldrar sitter på läktaren och stirrar på en och tar kort, herregud.
Efter gympan så gick jag och Emma tillsammans till Centralplan, jag skulle posta ett brev vid Björknäs för att mamma hade sagt att adressen var där och det var ju typ wannabe snöstrorm.
Det yrade så grymt mycket snö så jag fick ta av min snapback så att den inte skulle bli förstörd, jag började leta och sedan så ringde mamma och jag var på fel ställe, det var någonstans i gustavsvik som adressen var, åh.
Dom kom och hämtade mig efter 15 minuter typ, jag vet att det inte låter mycket men det kändes som en evighet i det där vädret!
 
Jag fick en chokladask av en av ledarna och sedan så kom en super gullig unge fram till mig med en chokladpåse, jag bah: Åååh!
 
Sedan så kom jag hem tog det lugnt och pluggade lite!
Hejdå, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0