Konserter jag MÅSTE till 2013!

Hej!
Måste planera lite konserter, dock har mina föräldrar sagt inga mer konserter tills 2014 meeeen.
För att min One Direction biljett kostade 1700 kr.
 
Men jag kan ju drömma? Lol.
Nej men jag ska gå på mera konserter och om dom här artisterna kommer till Sverige, så kommer jag luuuugnt gå!
 
  • Ed Sheeran, man vill ju bara repa hans röst, åh. Herreguud. Perfektion? 
  • One Direction, (Spikat att jag ska tid och har biljetter, vadå hyperiventlierar)?
  • LMFAO: Jag var på deras konsert på grönan 2012 och stod nästan längst fram, har inget emot att uppleva den konsertupplevelsen igen, så om dom kommer hit blir jag grymt glad!
     
  • Rita Ora: Hey girlcrush!
Perfektion, rösten, stilen och utseéndet, så ja.
Längtar tills jag får se henne live!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0