Hey idiot, I love you.

Hej!
 
Skolan
Det har varit en ganska chill dag den här veckan i skolan.
I tisdags så såg vi först en film på engelskan som hette ''The boy who''
Den är rätt bra faktiskt, hela klassen skulle läsa ut det sen skulle vi se filmen rätt chill :)
Sedan på svenskan så såg vi en till film (Love actually) Eller nåt hette den, kommer nt ihååååg.
Sen ska vi se klart filmerna imorgon!
BRA MINNE. BRA MINNE.
Sjukt trött idag, vill bara slappa, se på tv, serier, träna och goosa.
Men nej, vi har fucking matte prov imorgon, döör.
Men ah!
Jag fick B/B+ i Bild.
Det är mitt första B så jao. Men alltså det är första terminen och jag vill typ veta lite vart jag ligger och jag ligger typ runt E,D,C i många ämnen, eller mest D,C då.
Men nästa termin i 8:an ska jag kötta och prestera grymt bra, skönt med jullov så man får vila upp sig lite! :).
 
Design
Ska plugga lite mer på det snart :)
Jag vet att jag byter design lite då och då men jag orkar inte riktigt ha min, jag blir inte nöjd men medans orkar jag inte göra någon avanserad, lol. 
Men ska nog göra det, men måste ta lite fina foton till en ny proffsigare header men sålänge får det vara någon sådär lite simpel.
 
Kläder och skit
Fuck, seriöst..
Min önskelista dar inte slut, driver inte.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.
Kläder, kläder, massor av parfymer, träningskläder, beats hörlurar, konserter och massor!
Sen har man ångesten att köpa massa presenter till alla vänner och familj när man har typ 100 kr nu.
Ska få ,min lön på 800 kr för den här terminen, så det går väll till en del julklappar då.
Puss!
144607838005672410_dish4zn5_c_large
Tumblr_mfaf7drh2q1rhmxy6o1_500_large
Fashion-style-stylish-outfit-girl-favim.com-585074_large
Tumblr_mfaf6remdw1rhmxy6o1_500_large
Tumblr_mf6k3cjapx1rxmtcio6_500_large
Beats-monster_20beats_20tour_20headphones_20with_20controltalk_20white_large
Tumblr_mfafdek5a51rhmxy6o1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0