1 April

1 April!

Idag är det ju första April, försöker att komma på något skämt men lyckas inte så bra..
Jag gick alltid på när mina föräldrar sa att super Mario fick på gatan, eftersom jag och mina syskon är så grymt smarta sprang vi till fönstret och kollade då.. Hehe!

Påsk och London!

Nästa helg taggar jag och min familj till London!
Me gusta x 1000.

Vi kommer väll antagligen sitta på något hotell och käka påskägg! <3333333333333
Nej men, aa!

Vad ska ni göra under påsklovet?



Jag ska börja träna hårt!

Det trodde ni inte va?
Nej, men jag ska förberedda mig till Beatch 2012 liksom!
Jag var ju påväg och tränade förrut osv men sen la jag av osv dumt!!
Så nu kör vi igång ca 2 gånger om dagen förväntar jag mig att träna om det är hemma eller inte vet jag inte! Ni kan vi se en bild på mitt tränings schema senare när jag gjort klart det!

Men om jag ska vara ute och träna som man vill när solen skinner! Så kommer jag cykla 1 kvarter eller springa, sen åka longboard eller nåt! Så mycket mer kan man inte göra för träningar ute.. Eller? GE TIPS!!!

Jag kan träna hema genom, tyngder, armhävningar, plankan, situps, benkpress, ben och fotpress, en sådan där gummiboll osv!
Vi har allt det där hemma så nu snart ska jag värma upp och sätta på bra musik, gymnastikkläder och göra ett träningsschema!

För er som inte vet hur en benpress ser ut:


Och sedan har vi en grej vid benen som så man tränar benen också!



Ni kanske inte förstår hur det funkar! Men då får ni fråga det så förklarar jag det!


Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0