Nu blir det kuli kul!


Under 2011..
Har du gråtit? - Yes
Har du skrattat? - Ja
Har du sovit i tält? - Japp
Har du sovit under bar himmel? - Hmm, nja int precis men typ :P
Har du varit på Liseberg? - Nej
Har du varit utomlands? - Öhm, jag troor inte det
Har du varit i en annan stad? - Ja
Har du bott hemma? - Ja

Under 2011..
Har en vän dött? - Hmm, tror det var 2010 såfall..
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Yes
Har du varit kär i en vän? - Ja
Har du fått mer än fem nya vänner under året? - Ja!

Under 2011 har du..
Har du pussat någon? - Ja
Har du varit kär i någon? - Ja
Har du sovit med någon av motsatt kön? - mm x) 

När har du som mest..
Gråtit under 2011? - Senaste månaden eller månaderna
Skrattat under 2011? - Ååh vet inte :)

Denna månad..
Har du varit kär? - Ja
Har du kysst någon? - Nepp
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Jaaa!
Har du skrattat? - Såklart!
Har du gråtit? - Ja..
Har du varit glad? - Klart :D
Har du varit ledsen? - Ja

När..
Grät du senast? - Iförregår tror jag eller för 1 dag sen nått sånt
Skrattade du senast? - 30 min sen?
Kallade du någon för fitta senast? - ......
Duschade du senast? - Igår
Lyssnade du på musik senast? - 30 minuter sen
Hade du kul senast? - 30 minuter sen XDD

Vem..
Kysstes du senast med? - ... 
Kramade du senast? - Erik eller Filippa
Pratade du i telefon med senast? - Elsa
Fick du sms av senast? - Clea
Hade du tråkigt senast? - Nu typ x)

Hur gammal är du? - 12
När fyller du år? - 3 februari
Tycker du om någon just nu? -Ja
Jag samlar på? - Läskburkar och såna där knappar men nålar bakom XDD
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Vilken tid gick du upp idag? - 06.30
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja
Har du sovit ensam inatt? - Ja
Har du strumpor på dig nu? - Nepp
Hur svarar du i telefon? - "Hallå?" eller det beror på vem det är
Vad ska du göra ikväll? - Jag ser på Harry Potter just nu och det är kväll såå... XD
Vad ska du göra imorgon? - Kompisar och sånt typ :)
Var vill du bo när du blir stor? - USA, Sverige, Canada typ
Vad vill du bli när du blir stor? - Jag vill vara med i ett band och resa på turner världen runt och kunna försörja mig på musiken! :)

Är det okej att gråta? - Klart!!
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar
Skulle du göra om du vann en miljon? - Shoppa, skänka lite till fattiga, sätta in på banken, resa utomlands m.m
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej
Har du piercing? - Ja
Vill du gifta dig? - Ja, när jag blir äldre
Vill du ha barn? - Jag tror det, men först när jag blir äldre
Solar du ofta? - Nej x)
Är du bra på att laga mat? - Ja, typ.. Eller det beror på vad det är XD
Gillar du att dansa? - Jarrå!
Hur vig är du? - Jag är intee vig!
Vilken är din favoritglass? - Tip Top, Pigilin och Twister in my <3
Tror du på ett liv efter döden? - Jag vet inte, det kan väll inte bara sluta?
Är du morgon eller kvällsmänniska? - KVÄLLS!!!
Vilken ögonfärg har du? - Blåa
Vilka hårfärger har du haft? - Blond alltid
Är du beroende av något? - Facebook och musik <3
Senaste låten du hörde? - Skitarg - De kolsvarta ögonen
Brukar du bädda sängen? - Nje, inte alltid
Saknar du någon nu, vem? - Väldigt många :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0