HEJ

Just nu sitter jag med Filippa i min soffa och kollar på Disney Channel bra grejer det! ;)

Filippa och hennes blindedate
Jag vet inte vad jag ska skriva, Filippa ska på blinde date och jag ska följa med och skydda henne så att hon inte blir våldtagen! :)

Låter bra det!

Idag
Idag så har vi badat med klassen
Det var väll kul? 
Jag dränke Filippa lite och hon dränke mig också.. Så nu är jag lite död..
Höjdpunkten på dagen lixom

Efter skolan 
Så drog jag och Filippa till daysis eller hur det stavas ?
Och hon köpte en barnmeny och jag pofritt! :D
Anteckningsnyssarna antecknar lixom..

Men nu ska jag dra!
Puss! :*

Filippas blogg: filippazliv.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0