Åh!

Jag älskar dig så jävla mycket! Men du älskar henne och hon älskar en annan
Allt är såå jävla jobbigt.

Jag saknar dig! Jag vill ha dig här hos mig ju! Så kom tillbaka! Kom tillbaka till mig! För att jag vet inte om jag klarar mig utan dig!

Snälla kom tillbaka till mig! <3

Jag vet att du inte läser det här säkert.. Men om du gör det så säger jag såhär ..
Du verkade gilla mig ibörjan men sen? Så var jag plötsligt ingen, ingen alls för dig :(
Det sårar mig när jag ser dig hålla på med henne.
Mitt hjärta går sönder 1000 gånger då.. Jag vill ju att du ska vara min!

Kommer det någonsin bli vi?

Du märker mig ju inte .. Du tittar äns knappt på mig! Men jag tittar på dig, och du är underbar!

Snälla kom tillbaka och bli min! 

Jag älskar dig, men du märker det inte äns :(
Och jag vet verkligen inte hur jag ska visa det för dig.. Eftersom du inte äns verkar vara intresserad.

Du tänker kanske inte på mig
- Men jag tänker på dig
Du gillar mig kanske inte som jag vill att du ska göra
- Men jag gillar dig så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0