<3

Hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig <3

Du är den enda som förstår mig på riktigt lixom..
Du har samma musiksmak, samma stil, du fattar vad jag pratar om för det mesta jag har ingen som förstår sig på min stil annars :/ Som jag verkligen känner lixom :c
_________________________________________________________________________________________________

Men den känns som om jag bara är jobbig..
Du vet säkert vem du är.. 


Jag har bara några frågor...
Älskar du verkligen mig som kompis? 
Kommer du alltid att finnas där för mig när jag mår skit?
Är jag en plåga som håller på såhär?

Svara i kommentarerna <3

Kommentarer
Postat av: guess guess guess

Hej... Om det inte är jag, så kommer jag dö av skam. men iaf. Om det är jag, så.. Ja. Jag älskar dig som vän, jättemycket. Jag är en bitch ibland. och vi kommer bråka som fan ibland. och det kommer vara bådas fel. Men jag älskar dig som en vän, ja. Men jag vill bara átt du aktar dig för mig, att bli som jag, men stilen alltså. jag vill att du är dig själv, och om du verkligen är säker på att du är som du vill vara så öär det bara bra <3 jag menar inte att due wb eller något sånt, alls. men bara så att du verkligen är du. för då lever man ett finare liv. <3 miss you -

2011-10-29 @ 16:42:19
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0