Tjoho!! Jag hittade internet!!!! :D

Hej jag hittade internet yeyyyy!!
Glad tjej! :D
Det som har hänt e att vi har kommit till Schweiz, sen se vi varit en dag här alltså igår och då chillade vi bara hemma :) (Vi e hemma hos min mormor & morfar, dom bor alltså i Schweiz! xD
Idag stack vi till stan i Zhürich.(stavning?)
Där köpte vi 2 uppblåsbara madrasser och en pump.. Yey, good to knowe.. xD
Jag kan berätta vad allt är! Det är en SÖÖÖT VÄSKA <3 som är G - väska aaaah!!! :D <333
Sen en CONCILER (stavning?)
Sen en ASK MED ÖGONSKUGGOR o en borste till dom i, sen en avlång grej med en röd och en glansig LÄPPGLANS! Super bra! :D
Sen en BRUN ÖGONBRYNSPENNA!
Tror det var allt? Aja..
Puss!
(Andledningen vrf jag ibte lägger upp bild på allt e det för att det inte funkar!! :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0