Skojterna!

Hej kom nyss hem från scouterna.. Eller nyss och nyss? Men tyyyyp!
Aja, jag chattar med trevliga folks just nu! Åh, jag vill kramas nu :'c Haha min status ;)
Men gilla! För jag vill krama er fillurer! :D

Just det! Jag lyssnar på Simple Plan - Welcome to my life
Just nu! Åzum as fuck! :'D
KAN INTE VÄNTA TILL APRIL! SOM NI VET! :'3
Imorgon ska jag på modersmålsundervisning I think! Om det inte är inställt som jag hoppas att det är! :D
HATAR DET AV HELA MITT HJÄRTA. SÅ FRÅGA INTE VARFÖR JAG GÅR PÅ SKITEN. UH.

Btw, känns gaaaanska onödigt att starta en frågestund när jag har ''Bloggresponse''.
Eller hur? Yes.


Coolt nu vet ni det... Nej men xD.
Jag ska typ packa ner some stuff's tills fucking skolan imorgon snart :(.
ÅH!! Ska vara i skolan kl 08.00 FYFAN SÄGER JAG BARA!
Ska se när 9:orna har lucia hah vad kuuul att se det egentligen men inte tiden... Den kan bara ta sig själv bakifrån seriöst.
FETT MYCKET JAG SKREV..
Nej, eller?
Känner mig lite stolt sådär! ;)
Brukar aldrig skriva såhär mycket eller mycket alls på bloggen. Men nu ska jag nog börja med det!
Speciellt när jag har såhär mycket tid! Eller jag har egentligen inte det? Ska ha nåt hyffsat stort läxföhör i so:n i övermorgon (onsdag). AJA FUCK OFF! HEJDÅE!


Jag undrar hur många som egentligen kommer att läsa allt det här? Hah, ingen säkert! :P
Puss! :*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0