Lalalalala, jag är inte normal osv...

Hej på er alla gullepluttar! ;) Haha
Lyssnar på ''Escape the Fate'' just nu! Åh, måste se dom live snart!!
GAAASH! Osv,osv..
Imorgon blir det Breaking Dawn med Oskar och Erika puss på er båda! :* Kommer bli så åzum så det inte e sant lixom?

Bion börjar typ 18.45 och slutar 21.00 eller nåt? Vet inte..
Men ska först träffa Oskar vid Forum kl 3 typ? Vart i Forum säger jag inte! Mohahaha! För då kommer läskiga pedofiler efter mig! :$ Haha nej meen..
Japp....
Sen så ska vi åka till Sickla och träffa Erika eller så träffar jag henne tidigare.
Kanske ockå i Forum? Men vem bryr sig? :) Inte ni iallfall ;) Eller?
Nu ska jag gå ialf!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0