Hej guys!

E lite pisst off just nu.... Åååh!
Men anyway...
Jag har varit utelåst i ca 2 h WOOP WOOP! Vem e skillad ?
INTE JAG WÄ.
Sen kunde jag inte röra min hand... SKOJAR INTE! Den var typ helt stel och det tog ca 20 minuter innan den var som vanligt när jag kom hem i värmen hos Elsa som jag drog till eftersom jag orkade inte frysa häcken av mig mer.
Där spelade vi spel :'3
Nej men sen så gick vi till Björknässcentrum och köpte mat.
Sen gick vi till henne och lagade: Granerat kött, klyftptatis, nån tomatpuré, vinsås c': och typ sallad.
OMNOMNOMNOM!
Det tog fucking 2,5 h att göra det där eller nåt!
Sen så körde vi typ gympa pass ;)
Sen gick jag hem kl 19.00 eller nåååt!
(Bild på maten vi lagade kommer imorgon)
SEE YOU LATER GUYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0